Hartelijk welkom bij DDentalpraktijk Rugge

We vinden het zeer belangrijk om de beste kwaliteit van mondzorg aan u te geven en we hebben veel aandacht voor de veiligheid en privacy van onze patiënten.

Daarom hanteren we binnen de praktijk de onderstaande huisregels.

Zo zorgen we samen met u voor een plezierige, open en veilige praktijkomgeving.

De meeste huisregels spreken voor zich.

Uw bezoek

Wij werken in onze praktijk uitsluitend met behandelingen op afspraak. Afspraken kunnen telefonisch, per e-mail of aan de balie worden gemaakt / geannuleerd.

Het is in uw eigen belang om deze controles na te komen, op deze manier kunnen veranderingen en mogelijke problemen in uw mond(hygiëne) tijdig ontdekt worden. Als u afwijkt van deze regelmaat, kunt u zich bij problemen niet beroepen op het falen in opmerkzaamheid van de tandarts.

Indien wij u langer dan 2 jaar niet voor controle zien, sturen wij u een mail met het verzoek contact met ons op te nemen. Vernemen wij daarop niets van u, dan zullen wij u als patiënt uitschrijven.

Privacy

Respecteer de privacy van patiënten en teamleden, ook op social media.

Wilt u een foto-, film- of geluidsopname maken?

Vraag dan vooraf toestemming aan degenen die in beeld komen of te horen zijn.

Veiligheid

Wij gaan respectvol met elkaar om. Uit daarom geen fysiek en/of verbaal geweld, discriminatie, (seksuele) intimidatie of ander ongewenst gedrag. Bij diefstal, vernieling en agressie doen wij aangifte bij de politie.

Ziet u een onveilige situatie? Meld dit dan bij de receptie.

Pijnklachten / spoedgevallen

Wanneer u in de ochtend voor 10.00 uur belt met een pijnklacht/spoedgeval, proberen wij u waar mogelijk dezelfde dag nog te helpen. Belt u later op de dag, dan zullen wij ons best doen u dezelfde dag te helpen, maar wij kunnen dat helaas niet garanderen.

Buiten openingstijden zijn wij aangesloten bij spoeddienst DENTAL365 in Rotterdam, telefoonnummer: 085-1051760

Telefonische bereikbaarheid

Maandag t/m donderdag 09:00-12:00 en 13:00-16:00

Vrijdag                               09:00-12:00

Openingstijden

Maandag 08:30-17:00

Dinsdag 09:00-18:00

Woensdag 09:00-17:00

Donderdag 09:00-17:00

Vrijdag 09:00-16:00

Weekend/feestdagen gesloten

Het te laat komen voor een afspraak

Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid of deze wordt geannuleerd wegens het hierdoor ontstane tijdgebrek. Wanneer u een afspraak niet na kunt komen dient u deze uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch af te zeggen. Zegt u een afspraak niet of niet tijdig af, dan zal de voor u gereserveerde tijd in rekening worden gebracht.

Bij herhaaldelijk niet nakomen van een afspraak of te laat afzeggen van een afspraak, behouden wij ons het recht voor om u uit te schrijven als patiënt van onze praktijk.

De behandelaar kan uitlopen

Wanneer een patiënt belt met een pijnklacht, is aan de telefoon niet altijd goed in te schatten wat de juiste oplossing is. Hierdoor gebeurt het wel eens dat een behandeling langer duurt dan voorzien en uitloopt, waardoor een volgende afspraak later kan beginnen.

Afspraakherinnering

U krijgt van ons een week van te voren een afspraakherinnering per e-mail. Dit is een gratis extra service die wij verlenen aan onze patiënten waar geen rechten aan kunnen worden ontleend. (dit betreft een no reply service, antwoorden hierop ontvangen wij dus niet). Mocht het een keer voorkomen dat u geen herinnering van ons ontvangt, betekent dit niet dat uw afspraak niet door zal gaan. U bent zelf verantwoordelijk voor de gemaakte afspraken.